TACK!


TACK FIA! för dagens bästa skratt=)

Underbar bild på mig och Fia, var när jag och henne var hemma hos henne för ett tag sen och bara cp-ade loss!
Hallonvodka och grym musik, kan inte bli bättre med två partypinglor i myskläder=) hahaha!
Jäkla va svettiga vi var sen, var verkligen ett bra träningspass;)

Så är det, har jobbat idag igen då, så nu vet jag inte när jag jobbar nästa gång, det återstår att se!
Är hemma själv nu tills imon, fast jag åker til Mullsjö imon, ska umgås med Sandra, Diesel och Martin såklart=)) Ska bli redigt skojj, se vad vi kan hitta på för bus;)
Så ikväll ska jag bara ta de lugnt, äta rostmackor med lax på=) Blev över lax från gårdagen med syster, i like it!
Och sen blir det godis och Idol med!
Fast sitter här och lyssnar på partymusik, så blir juh redigt sugen på att gå ut kan jag juh säga!

Annars är det bra med mig, ringde vårdcentralen idag, men som vanligt får man inte komma, så ska ringa igen nästa vecka...ska fan va uppe klockan 7 på måndag morgon och ringa dom jävlarna:P hahaha..
Mamma och pappa är alltså i Göteborg och bor på hotell och ska se Nanne Grönwall ikväll, kul för dom!
Så det är därför jag är helt ensam och övergiven här hemma;) haha, skönt men lite småensamt!

Nee nu får de va nog för skrivandet idag!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi är bäst :D

2008-10-24 @ 20:00:22
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: michaela

härlig bild! ;D

2008-10-24 @ 20:02:45
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0