Som man bäddar

Den filmen sitter jag å kollar på just nu, den går på femman.
Jag har då varit ensam hemma idag med, jag orkade inte åka till Mullsjö idag, var inte alls pigg på förmiddagen, kändes som ja skulle bli sjuk, är otroligt seg fortfarande, men det är juh inget ovanligt att jag är trött, jag är juh jämt det så..
Har precis ätit en fiskgratg var faktiskt helt okej, för en gångs skull så lyckades jag få den genomvarm, brukar alltid vara kall i mitten annars..dagens i-landsproblem.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva..
skulle bara göra en uppdaering i pausen, men filmen hann komma tillbaka innan pausen var över så..

Satt och kollade på en film igår kväll med, var en svensk film, den var egentligen rätt kass, men i slutet, fy fan vad jag lipade..känslovrak? det är möjligt..
Filmen hetter Om Sara, handlade om livet, hur hon var på jakt efter sitt liv, hur hon sökte efter kärlek, efter trygghet och sådär..så egentligen va den bra, för den var verkligen så verklig, man kunde känna igen sig så att säga.

Nee ska kolla på filmen nu.
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0