Snabbt inlägg

Gått bredvid dag två av tre, alltså tredje gången imon.
Dagen gick bra, smet ifrån vid 10 då jag skulle till Arbetsförmedlingen, övertråkigt infomöte som höll på till typ kvart i tolv, fy bubblan...
Efter det jobb igen då, men slutade halv två, mucho skönt!
Gick en promenad hem i det härliga vädret, dock så blåste som tusan, i motvind såklart!
Har nu en sprängande huvudvärk, tror jag behöver dricka, har inte druckit så mycket idag, och speciellt inte för at ha vart ute å gått i 45 minuter och svettats som en tok..

Min syster kallar mig nu för Svetlana, då jag var genomsvett innan när jag kom hem, så hon tyckte hon var lite fyndig.
Ensam hemma imon tills på lördag, väldigt skönt!

Nehe, nu ska jag åka till Coop forum och köpa gravad/rökt lax och sen vidare till syster för laxsandwich och Sos Gute=)
Ha de fint
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0