Nu har jag bestämt mig

Ja nu jävlar får det vara nog!
Jag MÅSTE går ner i vikt, jag måste klara det denna gången. Jag var duktig en gång där i maj, när jag gick ner nästan 4 kg på mindre än 3 veckor, vad hände? Jävla turkietresan:P haha..Nee jag är superglad att jag åkte till Turkiet, men jag kom aldrig igång igen när jag kom hem därifrån.

Men nu ska jag försöka igen, ska gå lite efter GI-metoden hade jag tänkt, dra ner på alla sådana där dåliga kolhydrater, som finns i bröd, pasta, ris och potatis(?)
Så idag till frukost så åt jag ägg och ett glas vatten, till lunch nu ska jag äta köttfärssås.
Och sen ska jag visserligen äta äppelpaj och vaniljsås, blev över en bit igår när jag och Linus bakade de, så den måste juh ta slut.
Så ne, nu får ni allt ta och peppa mig så jag fixar detta denna gången.
Men jag har ingen våg så har ingen aning om hur mycket jag väger idag, och kommer inte kunna se på vågen om det blir några ändringar.
Men iaf..

Midjemått idag den 10/10 2008: 85 cm
Mått över höfterna idag den 10/10 2008: 100 cm.

Annars är allt som vanligt här, lika tråkigt liv som alltid, bara går å väntar på att det ska dyka upp nått kul, men det verkar aldrig dyka upp:/
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg din blogg blivit nu :)

2008-10-15 @ 12:59:07
URL: http://[email protected]
Postat av: jennie

fan karin.. jag måste ändra textfärg på kommentarer så att man ser. haha! =)

2008-10-15 @ 14:45:18
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0