Jobb

Imon och på torsdag ska jag jobba igen, underbart!
Money money money, must be funny......ja ni vet, pengar behöver man, så ja kan säga som såhär att jag läntar grymt mycket till november nu! Då blir de dels lite pengar från försäkringskassan, som förövrigt att höjt min ersättning från 129 kr/dag till 248 kr/dag, lovely!
Och sen den 27 november kommer jag få lite pengar för detta jag jobbar nu denna månaden, blir inte så mycket på fem gånger men lite blir de iaf, sen vet jag inte heller hur mycket jag har i timlön nu så:P haha..

På fredag ska jag till Uddevalla var tanken:D På lördag är det halloween fest, det är Peters kusin (tror ja) som skulle ha de, och jag är bjuden, snällt! Fast har aldrig träffat honom, men var mer sådär att Peter gärna fick ta med sig några kompisar, och då fick ja följa med, gött!
Det sura är att jag ska åka dit upp själv, med tanke på att Fien åkte dit igår, men det är hon värd, få umgås med sin älskade i en vecka! och fem dagar utan mig..haha innan jag kommer och tränger mig på igen;)
Vart juh inte så längesen sen sist jag var där, underbart!
Det är där jag trivs bäst, med riktiga vänner! Och jag menar det, ni är verkligen riktiga och bra vänner!

Igår var jag med syster på stan och sådär, köpte mig en brun kajalpenna, haha ofta man köper kajalpenna, not! Kände mig nästan lite fjortis..
Skulle köpt lite andra grejer med, men hittade inte det jag ville ha så..:/ Träligt, bara för att jag var sugen på att slösa lite pengar:P Som att fira att ja ska jobba imon och på torsdag liksom:P haha..

Neeehe, nu ska ja inte skriva mer för nuet.
Ha det fint
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tränger dig inte på fattar du la! Kommer och bli sjukt skoj! Vi är dina äkta vänner, du är ju för tusen en av dom som är i vårt bästa gäng! <3

2008-10-28 @ 14:09:20
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0