Imon äntligen

Imon äntligen så är det dags att dra till UDDEVALLA/FÄRGELANDA!!!
Känns underbart, är alltid underbart att få komma iväg lite, och speciellt när det är till mina underbara vänner!=) Ni gör min dag! Ni gör faktiskt mitt liv=)

Idag har jag jobbat, och de gick bra, började klockan 9 och skulle jobbat till 18.30 dvs 9½ timme, men ja fick gå redan vid 17.15 för att de behövde bara vara två på kvällen, och inte tre som de skulle vart med mig, så det var skönt!
Och idag har jag verkligen vart sådär framåt och verkligen tagit för mig på jobbet, för känner att nu kan jag verkligen börja göra det, jag är juh så grymt blyr annars och väldigt osäker på mig själv, och innan man har lärt känna personal och boende med så blir det så, men nu så jäklar! Nu ska jag komma igång, och de ska vara nöjda med mig, jag har juh fått en hel del tider att jobba så, så det känns som de gärna vill ha mig där=))

Så ikväll så har jag bara vart hemma, sara och Linus har varit här, underbart=)
Men Linus är just nu i "Varför då för" åldern, han frågar om precis allting, det går an ett tag, men när man har hört Varför sådär 1000 gånger på en minut, så blir de lite tjatigt, men han är så söt ändå!;) Hihi..världens bästa, även fast han verkade lite sur på mig idag, undra varför:/

Nehe om jag skulle gå och packa lite grejer nu då, och sen gå och lägga mig och läsa lite om jag orkar, om jag inte somnar vill säga.
Åker från stationen klockan 14.01 imon betyder att ja måste åka hemifrån senast 13.27!

Ha de underbaaaaart!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

IMON kommer du :D

2008-10-30 @ 23:22:29
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0