Chokladmuffins

Ska säga att det är inte helt fel det, för det har jag bakat idag, med viss hjälp från min älskade systerson=)
Min underbaraste!
Var på stan idag, ungdomsmottagningen och skulle fixa lite nya droger;) ska även söka till vårdcentralen igen för mina bröstsmärtor, hon tyckte precis som jag att jag borde göra en mammografi, väldigt läskigt? och sen träffade ja syster å linus och vi gick där en stund, men var inte så överdrivet kul i detta pissväder!
Hatar svensk höst, hatar alla svenska årstider snart tror ja:P
Men iaf, vi åkte hem hit efter det och käkade och bakade då, fick urfina bilder på Linus och Sara, I love you!

Senast ja skrev så handlade de om att ja skulle hämta säng hos syrran, vilket vi gjorde, och det gick kalasbra, har juh sovit i den nu några nätter, och har inte riktigt vant mig vid den än, men det blir nog bra, sover lite oroligt på nätterna:/
Måste fixa en redig bäddmadrass med, har två stycken små och tunna bäddmadrasser nu:P

Jaa så är det med det..
Är ledig imon oxå, sen på torsdag ska jag jobba igen, ska även til arbetsförmedlingen på torsdag, träligt.
Även på fredag ska jag jobba.
Jobbade igår med, eller jag går juh bredvid ska jag säga, och det verkade som ett bra ställe tycker jag, de var snälla mot mig och sådär, har juh inte kommit in i det så mycket än, men det ger sig nog..kommer nog vara en av de enklaste arbetsplatserna jag har haft kan ja tänka mig, vi är juh alltid två som jobbar,  så man slipper att vara själv, så underbart skönt! Och behöver inte tänka på att man måste ta några tunga lyft själv, även om (okej kanske inte på dagarna när det är hemmadag och bara en hemma) det finns liftar och sånt så är det ändå skönt att vara två!
Sandra jobbar juh där med ibland, lite komiskt att vi skulle bli timvikarier på samma ställe, fast hon är förste timvikarie=)
Men vem vet, nångång kanske vi får jobba tillsammans

I helgen kanske ja ska leka med Sandra när ja ändå pratade om henne liksom, kan bli trevligt, åka till Mullsjö och se deras nya hus, och leka med Diesel såklart=)
Annars vet ja inte vad som händer, kanske träffa syrran och gå på bio..

Nee nu vill jag gå å lägga mig, måste läsa ut min bok nu!
Den är helt underbart bra, Ps jag älskar dig heter den, ja det är boken för filmen med samma namn, fast då heter den juh Ps i love you..:P
Så jag rekomenderar boken starkt, ska se filmen nångång med..har juh ingen Dvd, gaah i hate it!

Nee sov så gott nu människor!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

hösten är bäst av alla årstider.. =)

2008-10-22 @ 06:29:39
URL: http://jennieskriver.blogg.se/
Postat av: syster

ghaa ja vispade lite i smeten me jue

2008-10-22 @ 11:54:46
Postat av: Anonym

Finns nog inget med deprimerande en hösten. Kan va fin ibland. Och då menar jag ibland. Vill bara att hösten ska vara över!

2008-10-25 @ 10:07:35
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0