Vinterpromenad

Är precis vad jag har varit ute på idag, va underbart skönt!
Hade tänkt att ja skulle gå ut och gå i en 20-30 minuter, det blev nästan 60 minuters promenad istället, haha.
Men underbart skönt, var väldigt kallt, speciellt innan man fått upp värmen, kylan verkligen bet i kinderna, usch.
Men jag var helt slut när jag kom hem igen, märks att jag inte har rört på mig på länge!
Skärpning Kaka, imon blir det nog tipspromenad, om det är lika fint väder som idag, Strålande sol och nån minusgrad, det är helt perfekt faktiskt, och de ligger faktiskt lite snö på marken här och var.

Har nu ätit Fläsk och potatismos, har även diskat och sådär, så nu gör jag inte så mycket.
Väntar på att mamma ska sluta så ska vi åka och handla, kanske ta en sväng till Ikea, har äntligen fått pengar så jag kan åka och köpa mig en bäddmadrass!! Gött gött!

Annars idag händer nog inte så mycket:/ Nån som vill hitta på nått ikväll?
Fast ska visserligen va hemma och äta god mat, mumsfillibabba, nån kycklinggrej som pappa gjort på sin matlagningskurs som de har på jobbet=)

Nehe, jag vet inte vad jag ska skriva, eller vad jag ska göra just nu så.
Kan säga att jag blev jävligt arg på att JOHAN fortfarande är KVAR i Idol, helt jävla sjukt, han är verkligen så kass, fjortistjejer borde inte få rösta., men det är juh det dom tjänar pengar på..men han kommer aldrig kunna slå igenom för han är kass!

Nehe, ha de så bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0