Systrar i Jeans

Grymt bra film, den gick precis på tv3...
Jag skulle upp å sätta mig framför tv:n för att kolla på House, men så kom jag på att de skulle gå en film på trean, så kollade va de va, och jag var fast.
Hur bra som helst! Handlar om vänskap genom allt, genom vått och torrt, glädje och sorg, genom livet!
Det finns inget finare än vänskap..många säger att det finns inget finare än kärleken, men det är faktiskt såhär:
Det finns inget finare än redig vänskap, för det är kärlek!

God natt och sov gott,
och ta hand om er och om varandra!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

jag får ta och titta på den.. ja vänskap är fint. pusspuss!

2008-11-12 @ 21:54:31
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0