Spontan utgång!

Det var precis vad jag och Fia hade igår, och guud va kul de blev! haha
Jag åkte till Fien på eftermiddagen, kanske vid 15, så tog vi det bara lugnt och hade de mysigt med filmtittande och sådär!
På kvällen så började Petra (fiens mamma) och hennes kompis Tobbe att dricka och de va snart i farten, och då kände jag och Foa suget efter sprit, så vi bestämde oss för att vi skulle åka hem till mig och hämta min sprit, sen köpa groggvirke och sen hem till henne igen och börja supa och sen följa med de andra ut.
Så ja, vid 20 tiden så började jag och Fia, så drack väl kanske lite för fort.haha!
Och sen åkte vi in till stan och till Harrys, var faktiskt min första gång där, och det var verkligen hur kul som helst!
Dansade som galningar och drack lite till, okej erkänner att jag borde inte druckit allt de där, haha..men va fan, man lever juh bara en gång;)

Det var en äldre tjej som trillade in i mig på dansgolvet, fick ett rejält rivmärke från bakre delen av armhålan fram på bröstet, AJ!!! Hon var på väg att dra av mig hela linnet, jag hade tubtop linne nämligen! Jäkla kärring! hahaha..
Och sen skulle jag väja mig för någon så då skrapar ja i ryggen i väggen, typ tegelvägg, AJ igen..men vet inte om de blev nått märke...:/

Men aa, det blev verkligen en hellyckad kväll, trots en Indier som raggade på mig, han pratade bara engelska oxå..haha fy fan!
Mer spontana utgångar åt folket!


Idag ska ja inte göra så mycket, måste åka ut till Fia och hämta mina grejer, men jag är liksom inte kapabel till att köra än, jag mår bra, men alkoholen sitter nog kvar rätt bra än...tyvärr..
idag är en sådan dag som jag kommer bälja i mig vatten, förstår inte att man kan va så törstig när man har druckit så mycket dagen innan:P haha konstigt de dära..

Nu är det bara att se fram emot nyår, okej de gör ja varje dag visserligen, men då kommer de bli party party i Färgelanda, alltså festa med de bästa! Kommer att bli underbart, och Jennie följer nog oxå med, skulle va sjukt skojj!

Nehe ha de så fint,
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var så underbart skoj igår :)Hoppas alt är bra med dig idag. Syns om en stund! <3

2008-11-16 @ 15:41:44
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Jennie

"Hon var på väg att dra av mig hela linnet, jag hade tubtop linne nämligen! Jäkla kärring! hahaha.."





HAHA! jäkla kärring.. hahaha

2008-11-16 @ 21:45:03
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0