Skor i strl 40

Hej!
Idag har jag gjort lite av varje, vart på arbetsförmedlingen, vilket inte gav så mycket resultat:P
Gick igenom stan och beställde en klipptid tills imon, så ska klippa mig klockan 13, blir ingen slingning eller färgning denna gången trots allt, måste hålla lite i pengarna,)
Och sedan gick jag upp genom stan igen, gick in på Din sko, och köpte mig ett par skor, jag har tittat på dom några gånger nu men har varit osäker på dom, men nu bestämde jag mig för att jag ville ha dom! Och de fick bli i storlek 40!
Hallå eller, jag brukar ha storlek 42 annars! haha, lite skillnad, och det var i ett par skor som fanns upp till storlek 42, bara för att det aldrig gör det annars, så tar man storlek 40 ändå:P haha, lite kul tycker jag!
Skulle behövt ett par vanliga gympadojjor egentligen, men detta var ett par ancle boots och de va snygga, och man kan ha dom till allt, så fick bli det istället=))
Sedan så gick jag och köpte mig en dricka och sen åkte jag hem, har lagat lite mat nu och sådär, måste diska med, bläää vad tråkigt!
Sen få vi se vad som händer helt enkelt, blir nog rätt lugnt!

Den 22:a december går en av mina drömmar i uppfyllelse, soo fucking najs! Ursäkta mitt språk;)
Ledig fram tills på måndag är jag med, skönt!
Ska nog träffa Sara Ludvigsson imon med, ÄNTLIGEN! Vi har inte träffats på flera månader typ, men vi har sagt hur länge som helst nu att vi måste träffas, men det har inte blivit så, men imon så, då jäklar kanske vi äntligen kan träffas=))

Nehe, nu får ni ha det så bra alla där ute!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0