Sjuk

Hej!
Jag hatar verkligen att vara sjuk! Speciellt halsfluss som jag har, det är riktigt jobbigt..
Vaknade idag med 39,2 graders feber, jippi not! Tog värktablett, och sen vet ni hur jäkla äcklig man är när den börjar värka...verka? hmm..svetten bara rann, bläk!
Duschade av mig, fick världens kramp i magen, fy tusan va ont de gjorde, ja bara satt och lipade och typ skrek för de gjorde så ont, lite läskigt..men var borta igen efter 10 minuter kanske, men ändå!
Åkte til vårdcentralen idag igen, mena de va juh faktiskt igår ja va där senast och de är juh typ en evighet sen..hmm!
Hade tid kvar över elva, kom hem igen klockan TVÅ!! Fy fan...de va aningen segt, speciellt när man bara vill hemma och sova..vill inte precis visa sig bland folk när man mår skit..
Men iaf, doktorn som jag hade..oh mama! haha, jag funderade nästan lite på att ragga på honom, han är bara underläkare, så han är juh inte så gammal mena jag, och han var lååååång! OMG lång typ...
Och han var jättetrevlig och snäll mot mig..men okej det kändes rätt dumt när man står där i bara Bh:n för han ska lyssna på lungor och hjärta och han är så lång så han verkligen ser rätt ner i klyftan...haha, lite pinsamt!

Nehe, tror ja ska gå upp igen och lägga mig under mitt gosiga täcke, fryser..dock har ja ingen feber nu..hade 38 prick..så okej folk säger att de är feber när de är 38 eller mer, men jag har kanske 37,5 i vanliga fall..så blir inte så mycket feber på mig..inte som idag på morgonen när ja hade 39,2 trodde ja skulle dö. orkade typ inte göra nått, kändes som ja skulle svimma när ja sat ner, bra där säger man då..
och gud va ja låter som en gammal kärring, haha, men det är faktiskt liite synd om mig!

Åhh,..vill träffa dig, kom hit!!:'(

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa ju att du hade det. Krya på dig!

2008-11-07 @ 18:55:31
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: jennie

haha du borde ha raggat! frågan är om en sjukling skulle impa på honom... haha. men du, krya på dig!

2008-11-07 @ 23:05:27
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0