Lista

Någon som:

någon som förstår dig: Fien, hon känner mig nog utantill snart!
någon som du saknar: Ja, han börjar på D och är världens sötaste, och Fien såklart!
någon som du längtar efter: Ja samma som på förra frågan
någon som du hatar: Nee, jag känner mig rätt hatfri just nu:P

Vem:

vem kramade dig senast: Mamma
vem pussade dig senast: Hihi D.
vem ringde dig senast: Mamma till mig, om man inte räknar med min chef som ringde till jobbet och jag svarade:P
vem ringde du senast: Till vår sjuksköterska på jobbet för ja vill ha delegering!
vem var hemma hos dig senast: Syster och Linus
vem var du hemma hos senast: Peter


Har du:

har du några kärleksproblem: Ja lite kanske..vill att han ska va kär i mig:$
har du ätit något idag: frukost, krovstroganoff med ris, mackor och knäckebröd och en stor mugg med varm oboy i hopp om att bli varm, det misslyckades!
har du pratat med någon idag:  Jo jag har pratat med en hel del
har du gråtit idag: Nee, men kommer nog göra..
har du skrattat idag: Ja de har ja litegrann


Jag:

är singel: tyvärr ja
saknar någon just nu: jaa jag saknar h*n mycket
är rädd för att bli övergiven: ja!
svär ofta: ne inte så överdrivet
sjunger i duschen: ibland så
är en morgonperson: njaaa...det beror på när morgonen börjar:P
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: haha aldrig!
är kär i kärleken: jo, kärlek är det finaste!
skrattar åt mina egna skämt: Haha aaaa!!
vill ha barn: Jaa två stycken=)
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Oyes i would do that!

Har du:

glasögon/linser: jäpp glasögon, bruna bågar!
piercingar: bara tre hål i öronen funderar dock på att ta hål i näsan.
syskon: Storasyster Sara. lovely!
pojk/flickvän: neej fortfarande
rymt hemifrån: hihi aa...
färgat håret: Many times
bra självförtroende: öh självförtroende?
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja de har ja!
varit kär: aaa
dumpat någon: jäppidäpp 
gjort något olagligt: kört fort med bilen och vart på krogen fast ja inte var myndig=))
somnat i skolan: njaa..slumrat till lite småt
brutit ett ben: nee, peppa peppa ta i trä
sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja men de gick inte i uppfyllelse 
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: hmm aa..
smugit ut utan lov: nee
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet : aa..eller halvt
sovit en hel dag: ja de har jag
somnat gråtande: many times


Brukar du:

titta dej själv i spegeln: ja de blir väl så ibland
ha ångest : ibland..
drömma mardrömmar :  va ett tag sen nu
klä dig i svart : ja
hata folk : helst inte
lita på folk : väldigt få, har väldigt svårt för det dä


Sista personen som :

sov i din säng : jag...
fick dig att gråta : hmm, bra fråga..
du delade en dricka med : fien smakade på min Rosa pantern i lördags:P
skrek på dig : Linus:P haha
du fick sms från : Fia=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den rosa grejen va äcklig :b

2008-11-04 @ 23:03:42
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0