Jippi!

Fia hörde av sig till mig, och hon vill leka med mig, gladast på jorden blev jag=))
Måste träffa min underbara bästis, annars går jag under! Blir kanske inte så jättelänge, men ändå, en minut är bättre än ingen minut, så det så!

Gaaaaaah jag är lycklig och jävligt trött, så jag orkar näste inte vara lycklig bara för jag är trött, vad tusan ska man göra åt trötthet?
Jag är JÄMT trött! och jag har tatt blodprover och såntdär, men de var helt normala..konstigt..
om de ändå skulle visat nått fel så man kunde fått svar på varför man är tröt jämt så man kunde göra nått åt det..
när jag sover lite så blir jag trött för det, när jag sover lite så blir jag trött för det....när jag gör ingenting på dagarna så är jag trött, när jag har fullt upp på dagarna så är jag trött för det, varför??
Kanske ska ta ett nytt såntdär prov? va juh trots allt ett bra tag sen ja gjorde de sist..men de kostar väl pengar det med..
se om jag får för mig att söka för mitt bröst snart, så kanske de kan ta prover samtidigt, hoppas!

Lyssnar på musik, David Gray, han är riktigt bra! Hittat en ny låt med honom som jag blev förälskad i, The one I love heter den, och this years love och Please forgive me är mina favoritlåtar med honom, och han är riktigt söt faktiskt.
Men finns en som är sötare..hihihihiihi!

Du gör mig glad i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0