Färgelanda

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos Peter i Färgelanda, har då vart här sen igår, fia och peter kom och hämtade mig på stationen, så åkte vi ut till torp och shoppade lite, jag köpte leggings och goddricka;)
Sedan åkte vi hem hit till Peter och gjorde fläskfilé med klyftpotatis, måste säga att de blev helt sjukt gott, jag och fien är ett bra matlagningsteam helt enkelt!

Idag vaknade jag vid kvart över åtta, sovit så gott inatt, kunde inite somna om, så låg och läste min bok fram till elva typ..
jag läser "mina hemligheter" av Sophie Kinsella tror jag att hon heter, sen var det dags för frukost iaf, och nu är Peter ute och går och Fia duschar, så jag passar på att sitta lite här och skriver och lyssnar på lite musik, underbart!

Ohh måste bara säga, att igår när vi var på väg hem från torp, så satt vi då i bilen, det var mörkt ute, vi närmade oss landet mer och mer, och Lars Winnerbäck var på på högsta volym typ, och Fia och Peter satt där framm, och jag kände hur jävla lycklig jag var, helt underbar känsla, så fort ja klev in i bilen när de hämtade mig på stationen så blev ja helt glad. Men då när vi satt där i bilen på väg hem, fy fan va underbart de va!
De är mina bästa kompisar genom tiderna, föralltid!

Nehe, nu är de snart min dags att duscha, och fixa iordning oss, så blir de att vi åker till Perra och äter tacos och kollar på hockeyn. Och sen gör vi oss iordning de sista där, och sen blir de fest hela kvällen och natten, tagga!!!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0