Bättre

Idag mår jag verkligen bättre, det är skönt det!
Är inte 100% pigg än, men det är verkligen på rätt håll, känns skönt!
Har inte ont alls i halsen idag, dock lite tjock i halsen fortfarande..har orkat va uppe hela dagen utan at behöva gå å lägga mig, skriver jag samtidigt som jag lägger av en stor gäsp..hihi!

Det är typ storm ute. blåser så ini helvete..nästan så man blir lite rädd!
Har nyligen ätit lite pannkakor och glott på tv:P sitter här och filosoferar..
Provade min svarta underbart fina klänning, som jag ska ha på mig på nyårsafton, var bara tvungen att prova den å se om jag kunde ha den och om ja såg jättegravid ut i den..men serrö jag fick på mig den och jag såg inte gravid ut, underbart! För det är en sådan klänning som gärna gör att man ser gravid ut, fast de brukar jag göra ändå, men nee, jag kände mig riktigt snygg, även fast jag nu känner mig jäkligt ful eftersom håret bara hänger och jag är osminkad och har på mig glasögonen..hmm:P Menmen, på nyår ska jag vara fin.
Har dock ingen aning om vad som kommer hända på nyår, jag vet bara att jag vill festa och ha det jävligt kul! Och att jag ska vara med Fia med såklart=) MIn älskade FIA!!

Imon ska jag jobba igen, så blir till att gå upp tidigt imon, och gå och lägga mig tidigt ikväll..
kommer att vara en sådan där seg dag på jobbet imon, menmen, det får gå..
På torsdag ska jag gå bredvid första gången på ett annat gruppboende också, både torsdag och fredag, så få väl se hur det går:P hihi...

Jag är fikasugen:P som vanligt..
Dock så sitter jag hör och funderar som vanligt på att gå ner i vikt, jag vill så himla gärna gå ner i vikt, men jag har ingen jäkla aning om hur ja ska göra för att klara av det, skitjobbigt!
Jag vill juh, men varför kan ja inte göra nånting åt det då?

Pussåkram

Min underbara fina klänning! Min fina underbara klänning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att vara snyggast! Det blir liksom inga br anyår om inte du är med. Se på förra. Okej, jag hade kul, men inte riktigt så kul som när du är med! Nu har vi ju bestämt att vi ska var ahos Perra ;D

2008-11-11 @ 09:14:53
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0