Bästaste helgen på evigheter!

Säger som Fien: Mitt hjärta blöder!
Jag vill inte vara hemma, helgen har verkligen vart så himla underbar! Jag skrev juh då i lördags, att fredagen hade vart underbar redan då fast vi inte gjorde så mycket, men de va skönt!=)
Lördagen så åkte vi då iväg till Perra och pojkarna lagade mat till oss, tacos blev de, gott!
Vi kollade även på hockeyn, och Hv vann över färjestad, underbart=)
Fast jag och fien kollade inte så mycket på sista perioden då vi gjorde oss snygga, och gud de blev vi med;) hihi..
Och vi tog varsin grogg, den var utsökt!

Sedan skulle vi bege oss in till Uddevalla, så vi plockar upp Dieter på vägen och släpper av honom hos Tim tror jag att de va. Och sen åker vi till lägenheten och lämnar våra grejer och möter upp Robert, och sedan åkte vi till Lennart, och han hade gjort de riktigt häftigt i lägenheten, med svarta sopsäckar på väggar och tak, och med spindelnät, och inne på toan så hade han gjort så de såg ut som blod i handfat, duschdraperi och blodia handavtryck på väggarna, kan säga som såhär, att så fort jag kom in dit så kände jag att det skulle bli en bra kväll.
Och det blev det, alla var fulla, men sådär bra fulla, ingen var odräglig så att säga, och alla var så himla glada och alla pratade med alla, typ! Och det dracks en massa shots, typ sådana där jell-o shots och lakritsshots, helt plötsligt stod jag och shottade med några killar, jag skulle juh bara gå och lämna en shot till Lennart som Fia hade gjort, men han ville inte ha den, tur de;) Haha, det var vodka blandat med tabasco! :P
Så iaf jag stod och shottade med några killar, och de sjöng nån jävla ramsa och jag bara skratta, så kul hade jag=))
Och sen blev de taxi in till stan, som jag slapp att betala;) hihi..och sen blev de Harrys, jag och Fia kom in fast vi bara är 20, så det var snällit, och där inne dansade vi som fan, och jag tog en rosa pantern, men den var inte alls god, och vi satt och pratade och man pratade med dom som va med på förfesten även då, så det var verkligen skitkul!

Fia och Peter drog lite tidigare, fast åt olika håll, så jag stannade kvar på Harrys tillsammans med Dieter, så vi dansade en stund och sådär, och sen drog vi oxå, det slutade med att han oxå sov hos oss i lägenheten, på vägen till lägenheten så var det snorhalt, så Dieter halkar och får ett jack i ögonbrynet, såg lite äckligt ut måste jag säga, han hade redig halloween utstyrsel och inte fejk som vi andra hade:P haha..

Söndag: Vi låg typ och myste hela dagen, jag sov inte så mycket på natten, för alla andra låg och snarkade:P haha..
Men jag somnade till en stund på dagen iaf, och det var såååå mysigt!
Blir nästa lite tårögd just nu!
Men vid kvart i fyra så gick vi iväg och käkade pizza och sen en liten minipromenad genom stan, var så skönt ute, och sen tillaka til lägenheten innan det var dags att åka hem, fy fan va jobbigt det var att åka hem.
Jag har vart så himla glad denna helgen, jag har verkligen mått så underbart bäst! Och det är inte så konstit när man har fått vara med de personer man älskar mest på denna jord, som betyder allt för en, som är ens riktiga vänner.
Sötast i helgen var Peter när han sa att jag alltid var välkommen till honom, även om de nångång tar slut mellan honom och Fien som de såklart inte ska göra, men ändå, då kände jag verkligen att han är en riktigt bra kompis!

Och nu sitter man här, hemma och ensam..ska sanrt duscha å sådär..
Ville bara skriva om denna underbara helg först, som jag hoppas att vi kommer göra om snart! Jag vill träffa er alla snart igen, om inte förr så blir de förmodligen på nyårsafton iaf, vet inte vad vi ska göra, men nått kul ska vi göra iaf;) haha!
Idag ska jag nog träffa Fia igen, hoppas jag iaf, fika på Wasa it is liksom:P Salami-brie macka och iste, jag är sugen;)
Vi måste juh prata igenom helgen, det måste man bara göra, så det så!

Systeryster, hoppas att din helg också har varit kanonbra!=) Tänkt mycket på dig!

Nehe, nu får det var nog med skrivandet för stunden!
Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBARASTE HELGEN <3

2008-11-03 @ 21:29:34
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: systern

a gud min helg o gud o gud.vrid tiden tillbaka nuuuuuuuuu

2008-11-04 @ 08:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0