Två dagar kvar=)

Jaa idag är det tisdag och på torsdag åker vi!=)
Fan va najs alltså! Längtar så jäkla mycket nu, börjar få lite pirr i magen oxå kan jag juh säga! hihihi...

Idag är det alltså tisdag, är ledig idag förutom att vi har ett möte som börjar klockan 13.00 och håller på i flera timmar säkert, först är det vanligt APT (arbetsplats träff) och sen är det möte med dietisten direkt där på (jag har ingen dietist utan den som är för vår brukare) och henne skulle vi träffa 14.30 så säg att det är möte mellan 13-16 kanske..suuck!
Och sen efter det ska jag träna, skulle gjort det nu på morgonen men så fastnade jag här framför datorn med att skriva ut en manual till min digitalkamera som jag kanske ska sälja idag, en manual på sådär 90 sidor, jag måste köpa nytt bläck till skrivaren, för det tog slut:P haha..
Ätit frukost har jag inte gjort än heller, men känner att jag börjar bli hungrig nu så är väl bäst att göra det.
Ska även packa idag med! hihi..börja iaf, lär juh inte bli så mycket mer sommar här så man kan juh packa ner allt  sånt! Jag är värdelös på att packa, men denna gånger har jag gjort en utförlig lista så jag hoppas att det går lite bättre denna gången!
Annars händer nog inte så mycket mer idag..hmm:/

Imon är det jobb igen, sista jobbdan innan jag åker! Eller innan vi åker rättare sagt! hihi..
Så ska träna imon med, har juh ett viktmål att försöka nå, men det kommer nog bli svårt, men blir kanske bara 1 kg ifrån det så..från mitt resmålsviktmål alltså..har juh en bit kvar till det slutgiltiga målet, men det får jag ta tag i när vi kommer hem eller nått! För jag tror inte jag kommer att träna och äta så rätt när vi är i Turkiet..hmm! hehe..
så kommer väl gå upp alla de kg jag har förlorat så det bara är att starta om på ruta ett igen!
Tråkigt isf..men hoppas inte att jag går upp över 3 kg på en vecka, kan man väl inte göra:O eller joo jag kan med tanke på att jag kan pendla mellan nått kg varje dag så!

När vi kommer hem så blir det som sagt fest den 31 maj, på lördagen..problemet är bara vart vi ska va och förfesta, för det verkar som att vi blir en hel del människor!:O
Det kommer ner fyra från uddevalla, eller färgelanda kanske jag ska säga, så blir det jag, fien, daniel, sara (biffen), och jag vet inte vilka det blir..så funderar på att hyra någon lokal, någon som vet någon bra lokal man kan hyra i Jönköping för en billig peng? Se om man kanske kan hyra nån av dom föreningslokalerna som finns på tokarp kanske..den som är precis vid oss är juh så himla liten, så få se vad jag kan göra, för jag vill juh att vi ska ha en ordentlig fest, men sen som Bag sa så går det juh i värsta fall att ha det på någon resturang eller nått, men nee det är inte lika kul!

Nehe om jag skulle ta tag i dagen då!
Ha det fint..just det, ni få inte reda på någon vikt idag, för jag har bestämt mig för att jag inte ska väga mig förrens på torsdag morgon, så kommer en update om min viktresa då, om jag kommer att lyckas eller inte!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0