Söndag

Ja idag är det söndag..igen!
Imon är det jobb som gäller, på tisdag är det möte i en jäkla massa timmar, suuurt! tur att man får betalt för det! Och på onsdag är det jobb igen, den sista dagen jag jobbar innan vi åker!
För på torsdag åker vi=)=) Fy faan va kul och skönt det ska bli!
min syster och systerson är på Kreta nu, hoppas ni ha de underbart!?

Vad händer annars i mitt liv? inte mycket alls..mamma å pappa var här igår, vi var och kollade på kosläppet ute i vallsjö, mysigt!
Sedan åkte vi till Vetlanda och strosade lite, jag åt Calippo cola, barnsligt gott!
På kvällen så var jag partysugen så Daniel ringde runt till hans kompisar och det kom några stycken, men sen var jag inte så partysugen iaf, var bara trött och hängig, så de fick dra vidare till en av de som hade kommit hit och ja gick och la mig, skönt!
Men sov inte många timmar inatt..usch!
Kan juh säga att det snöade tidigt idag på morgonen, blir man chockad då? ja en aning!
Liksom den 18 MAJ!!! Snö den 18 maj? stämmer inte riktigt, men så var fallet..okej om det är långt uppe i norr, men nu är det nere i småland i Sävsjö mitt ute i skogarna:P

Idag har jag inte gjort mycket alls, har plockat undan efter gårdagen och diskat, plockat undan tvätt och en maskin med tvätt är igång..
Väntar på att Daniel ska komma hem som är på konfirmation och "efterfest" haha..för då kommer han med pizza, har inte ätit nån mat idag, åt knappt frukost heller så ska bli gott med mat! Eller mat och mat..

Den 31 maj, två dagar efter min 20-årsdag så blir det kalas från förmiddag till natt typ!
Fien, Peter och Robert kommer och firar mig redan på dagen, betyder oerhört mycket=) Och sen hoppas jag på att jag kommer få träffa ännu fler på kvällen då det blir riktigt party! Utgång, rix fm festival och en massa=) skojj=)

Imon ska jag även på personlig rådgivning på banken! Kan juh va spännande eller not..haha, menmen!

Hmm min viktresa då, det  går väldigt mycket upp och ner, gick ner några kg i början eller typ 2,5 men sen gick jag upp nästan två igen..och så har det hållt på lite nu..har inte rätta motivationen just nu, men ska träna imon, på tisdag,onsdag och kanske tom på torsdag innan vi åker, så man har nått att göra så man inte bara går här hemma och dräller runt:P haha!

Startvikt 5/5: 83,5 kg
Vikt igår 17/5 (glömde att väga mig idag): 80,4 kg
Minus 3,1 kg på 12 dagar, känns rätt bra.
Även gått ner 4 cm runt midjan, så hoppas jag hinner gå ner några cm  till, började juh på ett midjemått med 91 cm om jag inte minns fel och är nu nere på 87 cm, gött=) Kanske jag snart kommer i mina byxor som jag köpte på ullared för längesen:P haha, eller jag kommer i dom och kan knäppa dom men då kan jag typ inte andas, haha!

Nehe, ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0