Dag 8

hej!
Nu är det en vecka sen jag började på min viktresa!
Förra veckan gick juh faktiskt riktigt bra, torsdag-fredag var jag i jönköping, och det gick väl sådär att hålla dieten, jag jobbade både lördag och söndag, och likaså där var det svårt att hålla det.
Men nu ska jag försöka att ta lite nya tag igen!

Torsdagen och fredagen i Jönköping var roliga, träffade min syster, linus, mamma å pappa, var och fikade med tjejerna och sådär!
Najs=)
Helgen gick bra, tack vare det fina vädret! På lördagen så åkte vi på utflygt till Fredriksdals gruva, ett stenbrott mitt ute i skogen ca 20 minuter härifrån, och där fanns som dammar eller vad man ska säga, och den ena dammen hade sådär riktigt turkosblått vatten, sånt som man bara ser utomlands ni vet, vattnet var färgat av kopparsulfat och det  var typ 106 meter djupt! Mäktigt må jag säga!
Brände ryggen på köpet;) Åt även bullar och saft och bara njöt, och vägen ut dit, shit va fint det var, riktig småländska landskap, om ni tänker emil i lönneberga, barnen i bullerbyn när de ska gå till lanthandeln och sådana scener, åååhh de va så mysigt!

Igår så åkte vi ut till sandsjöbaden på eftermiddagen och tog en glass och gottade oss i solen, fast det hade börjat bli lite blåsigt och svalnat av, men det va skönt ändå. och på förmiddagen satt vi en stund på  balkongen och sådär, så underbart på jobbet när man har sådana dagar, speciellt när det var storhelgstillägg med, lika med 190 kronor i timmen:D Gött mos!

Idag ska jag åka en sväng till Jönköping, det blir inte så länge men det struntar jag faktiskt i idag för jag ska träffa Fien, har inte träffat henne på såååå länge och jag saknar henne såå mycket, har precis suttit å snackat med henne i telen i sådär 45 minuter=) kuul=)

Min kisse har börjat bli lite utekatt nu! Han är så duktig, min lilla tjockis! 4 kg väger han, men de kan man inte tro..hmm, måste vara massa muskler!;)

Startvikt 5/5: 83,5 kg
Vikt den 12 maj: 80,9 kg
Minus 2,6 kg på en vecka, men då har de gått lite upp och ner de senaste dagarna då jag inte har skött mig så bra! Men nu känner jag att jag kan ta tag i det igen denna veckan, för nu jobbar jag som vanligt, ska va hemma, jobbar ingen mer helg så det står inte och sådär=)
Gött gött, fast nu vet jag inte riktigt hur det blir idag med tanke på att jag åker till jönköping idag igen, men jag har kommit på att det är de dagar som jag jobbar som jag sköter mig bäst på, för då vill jag göra saker när jag är ledig mitt på dagen (jobbar juh som sagt delade turer) så imon kommer jag nog iväg och tränar igen, för idag gör jag det inte:P

ha de fint alla där ute!
Nu ska jag duscha och sedan äta lite tomatsoppa=)

Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0