Dag 4

Heej alla glada!
jag är nyss hemkommen från gymmet, gick till och från gymmet, svettigt!
Motionscykling, cross-training maskin eller vad det heter, lite armar och rygg och rodd maskin blev det idag, ca 45 minuter träning på gymmet och 30 minuters promenad, kan nog känna mig rätt nöjd!
Ska snart äta en tidig lunch, tomatsoppa! Ska även packa lite grejer, ska juh iväg till jönköping idag!
Ikväll blir det fika med tjejerna, inte alla tjejer tyvärr:( men några av dom, kuuul!

Ska jobba i helgen, känns som jag kommer gå upp alla kilon som jag har gått ner..hmm, är nog svårt att hålla vikten när man jobbar, man rör juh inte precis på sig, men få väl försöka äta nyttigt ändå!
Så kanske stannar på samma vikt iaf!

Nehe, om man skulle ta tag i dagen!

Startvikt 5/5: 83,5 kg
Vikt idag den 8/5: 81,1
Minus 2,4 kg sedan i måndas, trevligt=)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0