Dag 2

Nu har jag precis kommit hem från gymmet!
Cyklade dit och hem vilket innebär 3,4 km cykling, gött=) Och det var jobbigt i denna värme, speciellt dit då det börjar med en uppförsbacke:P Annars är det rätt plant hela vägen!
Väl på gymmet så tog jag det rätt lugnt, första gången jag tränar på sådär 2 veckor så blev bara 40 minuters träning, lite armar, rygg, roddmaskinen och löpbandet.

Igår så jobbade jag juh som sagt, gick hur bra som helst, som vanligt:P var gott med kycklingsalladen där på gatuköket! Mums! Men orkade inte äta upp allt tyvärr..eller det kanske är bra det, ska juh inte äta för stora portioner nu jöh.
Idag har jag ätit en kiwi och en banan och druckit 1½ liter vatten typ, ska väl snart gå å göra mat, typ chili con carne fast utan bönor, så blir mer som en köttfärssås, och en sallad till det! Ikväll blir det kycklinggryta, den låter riktigt god faktiskt!

Annars ska jag inte göra mycket idag, är lite halvmulet så blir väl inte mycket till solning på balkongen idag heller, typiskt! Det är så när man har eftermiddagssol på balkongen, det är fint på förmiddagen och sen börjar det bli molnigt framåt eftermiddagen. vill juh ha bort min fula bränna jag drog på mig i söndags i Göteborg! Hahaha..trodde inte solen skulle ta så mycket. fast det börjar lägga sig lite nu, så är inte riktigt så röd längre, skönt!

Startvikt 5/5: 83,5 kg
Vikt 6/5: 82,8 kg
Minus 0,7 kg på en dag=)

Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0