Snö snö snö!

Jag hatar snön!
I lördags så var familjen här på besök, var mycket trevligt, Linus körde traktor, så otroligt söt är han den lilla skiten, och han och Tuffs busade hela dagen, Tuffs var väldigt trött på kvällen kan jag juh säga!
Igår var vi ute i Vallsjö på middag, lax och pressad potatis, nått så otroligt gott var det=) Mumsfillibabba!
Efter det så tvättade vi bilen, kul att det snöar idag, not!
Men bilen blev fin=) Fast de syns inte nu under all jävla snö!

Idag har jag inte gjort nånting, bara suttit här, försöker få ut mina tjejer hit på lördag, men går segt framåt, skulle va så grymt kul annars om de ville komma!
På självaste påskafton!

Har tappat all motivation till träningen, suurt..jag som vill gå ner i vikt och allt, men ändå kan jag inte bara förmå mig att komma iväg till gymmet, var inte där en enda gången förra veckan..
Men imon måste jag, då kanske jag kommer iväg eftersom jag ska jobba å sådär imon med så kanske man har lite mer ork till att göra nått..
Eller aa, nått sånt..

Vet inte riktigt vad jag ska laga för mat idag, lutar mot chiki bits och ris och bearniessås eller hur fan det stavas..komplicerad middag va? Finns dock inte så många chiki bits kvar ,men få väl steka några hamburgare eller nått med...

Jag är så äckligt sugen på att åka utomlands, snälla är det ingen som kan följa med mig?
Säg antingen i april eller i maj runt min födelsedag..:/?? Please, come on!

Jaha jaja..
Mellan mig och Daniel är det bara bra nu=) Hade en lite dispyt i helgen, eller i fredags rättade sagt, men det löste sig riktigt bra..till slut ska jag väl säga!
Saknar honom nu, men han kommer förhoppningsvis snart..=) Tihii va roligt isf=)

Kanske ska ringa och fråga honom så jag  vet om jag ska börja med maten snart eller inte..
måste gå ut och kolla brevlådan med och se om det har kommit nån kallelse till röntgen, men det tror jag juh itne men kanske har kommit nått annat skojj:P att jag har vunnit en miljon eller nått:P haha, troligt!

Nehe, men ha de så bra!
Pusssåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0