Med tårar i ögonen!

Sitter här med tårar i ögonen, men de får inte tränga genom..
Daniel har sin kusin och sin kompis här, jag orkar verkligen inte att de är här..men vad kan jag göra åt saken?
Ingenting!

Varför sitter jag då med tårar i ögonen?
För att jag hade verkligen sett fram emot lördag, trodde de skulle bli partajj men det är ingen som vill eller kan komma, känner mig så värdelös!
Jaha, så vad ska man göra istället då?
Min syster har sagt att jag får komma till henne, men skulle bara känna konstigt, känner ingen av de andra knappt och nee..skulle bara känna konstigt, jag vet att hon bara vill väl, och jag uppskattar verkligen det, men nee de känns inte bra!
Jag vill träffa mina kompisar, det var jag som skulle ha fest, istället blir de nog Daniel som drar till med en fest, och jag vill inte vara hemma då..inte för att va elak..men känns inte så kul..

Jaha, har jobbat idag, ska jobba imon igen så ska väl gå och lägga mig snart, de sa att de skulle va tysta om de fick va här, de är tre stycken killar, de låter ungefär som 20 skvallerkärringar! SUCK!

Menmen..ska väl dra mig..
Om det är nån som vill hitta på nått i helgen och rädda min helg, så säg till!

Puss å god jävla natt!

Kommentarer
Postat av: Fiien

Kom till Peter!

2008-03-21 @ 11:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0