Kämpa mormor kämpa!

Usch, jobbigaste dagen igår på länge!
Jag var på jobbet så fick jag meddelande, "åh kul med meddelande" tänkte jag, men när jag väl hade läst meddelandet så var jag inte lika glad längre, dett innehöll texten, mormor har åkt till sjukhuset med ambuland, ej kontaktbar, mamma och pappa är där nu, hör av mig sen.
Jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, 58miljonersmilijarders tankar, om inte mer..
Lite senare får jag ett mess igen, mormor är nu kontaktbar, men läkaren dröjer! Jävla sjukvård, gör nått åt min mormor!
Pappa ringde på kvällen, dock ej till mig utan till Daniel, fortfarande förstår jag inte varför men jag pratade med honom iaf, och han sa att de skulle ha kvar henne ett tag, vet dock ej hur länge..mamma är där nu tror jag, mormor hade haft en bra natt iaf, och mamma skulle höra av sig när hon visste mer, men inte hört nått än..denna ständiga väntan! Får panik!
Vill verkligen inte förlora min mormor, hon är den bästa! Du fixar detta mormor!
Det värsta är att jag tror att jag inte träffat henne sen jul, det vill säga för 3 månader sen igår, då får man inte lite panik eller? Jag känner mig så hemsk. Men om hon är kvar på sjukhuset på torsdag så ska jag å sara åka och hälsa på henne!

Dagen idag, har vart iväg och tränat lite motion och kondition, tränade juh mest styrka igår så!
Ska snart hoppa in i duschen, ville bara skriva lite först!
Idag är det våffeldagen, men vem bryr sig!?
Det finns en annan anledning till att denna dagen ska vara bra, nämligen att Linus min älskade systerson fyller 3 år idag, jag kan verkligen inte fatta de, okej om de skulle vart 1 år han fyllde men 3? Shit asså, tiden bara flyger förbi..hänger verkligen inte med vad som händer..
Men GRATTIS UNDERBARA POJKE!!

Tuffs ligger här i mitt knä och myser, älskaälskaälska! Bakdelen i mitt knä och framdelen på skrivbordet, gulligt=)

Daniel jobbar, saknar honom så mycket!
Tack för att han var hemma hos mig igår kväll! Skulle aldrig klarat mig annars!

Sov till elva idag, inte sovit så länge på evigheter! skönt!

nehe, nu pratar jag med min älskling, sen blir det duschen!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0