JÖNKÖPING!

Är staden i mitt hjärta, jag är i Jönköping nu och har vart sen igår!
Skulle åkt och hälsat på mormor igår, men jag jobbade, skulle sluta vid typ kvart över elva så tänkte okej, då hinner vi åka till mormor efter de, (de andra va på möte så jag fick va med min brukare på dagliga verksamheten) och han som skulle va där skulle va på mötet till klockan 11 då..han kom tillbaka vid typ tjugo i ett!
Fy fan vad ledsen jag var då, de betydde att jag inte hann åka till mormor eftersom de är besökstid mellan 13-14, och jag var i jönköping typ vid tjugo i två:( Jag grät på vägen till jönköping, jättebra att sitta och gråta samtidigt som man kör bil, men visste verkligen inte vart ja skulle ta vägen just då!

Så istället åkte vi till Willy:s, och sen hem till Sara och käkade lite, Sara gick och hämtade Linus hos dagmamman och sen badade jag och Linus i badkaret, det var kul=)
Jag skulle bada för jag var så himla trött, men Linus ville oxå bada så de blev rätt mycket bus=) Han gjorde min dag igår, han gjorde mig glad=)
Sedan var det kalas för den lilla skiten och han verkade uppskatta sina paket, även fast han typ slängde undan alla mjuka paket så fort han öppnat dom utan att ha tittat på dom, han är juh inte dum:P haha..
Det blev tacopaj och fruktsallad, mellan huvudrätt och dessert fick jag en släng av illamående, usch..va tvungen å gå ut på balkongen å ta frik luft, kändes som ja skulle spy och svimma, men de gick bra=)

Inatt har jag sovit hos mamma och pappa, och Daniel sov här oxå=) UNDERBART!
Även fast han var tvungen att gå upp vid halv fyra för att åka och jobba, han skulle hinna hem först och göra kaffe och lite såntdär..men han ville sova hos mig iaf=) Det betyder mycket=)

Så nu har jag ätit frukost och sådär..
Ska snart hoppa in i duschen å sen ska jag åka och hämta syrran, sen lutar de mot en fika på IKEA och sedan åker vi vidare till mormor=) MIN ÄLSKADE MORMOR!
Hon verkar vara pigg, men hon får stanna kvar ett tag på sjukhuset, när hon kom in på sjukhuset så hade hon 15 i blodsocker = SKYHÖGT! ett blodsocker ska väl ligga ungefär på 6, när det börjar överstiga 8 så är de inte bra, över 10 så är de verkligen inte bra, fatta då när de är 15! Shiit..
Hon hade haft syrgas natten tills igår tror jag det var, hon har dratt på sig lunginflammation nu med:( Stackars min mormor..och så har de aldrig tatt några prover på henne för hon äter juh tabletter för diabetesen, så hennes skelett är urkalkat, så kanske inte så konstigt om hon går och ramlar eftersom hennes skelett är så skört, de orkar väl inte bära henne ordentligt!
JAG BLIR SÅ ARG!!!
Jävla habo-sjukvård, okompetenta eller vad de heter är de minsann..kan juh ingenting!
Stämma de jävlarna? JA tack!

Jaha, kommer bli jobbigt att träffa mormor har jag en känsla av, hon ska inte vara på sjukhus, hon ska vara hemma och baka bullar och kakor och gå på kören och åka runt i hela Habo till alla olika affärer och handla bara för att ena saken är billigare en den andra på de andra stället än på det första och aa..
Nej inte sjukhus, hon ska vara hemma och umgås med tjejerna! (Ja hon säger att hennes kompisar är tjejer, när alla är närmare 70 sträcket, haha underbart)

Nehe, ja ska nog inte skriva mer nu, ska plocka undan alla lakan och såntdär från bäddsoffan så inte mina kära föräldrar behöver göra det sen, funderar på att göra nått mysigt för Daniel ikväll=)
Hihi, lite bowling och lite mat å sådär kanske..jo de får de nog bli=)

Ha de fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jessi

Idag ska jag åka igenom Jönköping ;) Fast ska vidare till Linköping :)

2008-03-28 @ 10:20:21
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0