Jobbdagen slut!

JAAA!! Min jobbdag är slut, eller det har den vart nu i ca 1 timme, men ändå!
Har kommit hem, käkat lite kvällsmat, rostade mackor och juice stod det på menyn, jag beställde tacos..hmm..men ska nog få det imorgon istället! Gottgott, är gött sugen på det alltså..fast det var nog bra att jag inte fick det idag, för jag skulle nog inte ha orkat käka..har käkat massa choklad idag..fan oxå!
Men kände att jag behövde tröstäta lite..och så får man massa ångest för att man gör det..baajss!!
Men ska träna imon igen så..det kanske inte ger nått resultat när man tränar så mycket, men jag vill träna så då gör jag det..!!
Ska inte träna så hårt kanske, mest träna motion imon kanske..! Idag var de juh blandat så!

Jaha jaja..efter träning imon blir det till att först åka hem och käka frukost och sen duscha för att sedan åka vidare till Jönköping och hälsa på syrran och familjen, vart meninge natt jag skulle träffa Malin, men hon ska jobba så det gick inte:( Surt, skulle vart grymt kul att träffa henne annars, men får juh träffa min familj iaf=)

Få se vad vi hittar på!
Vet fortfarande inte hur det blir i helgen, och jag blir galen på att inte veta sånt!
Kanske ska träffa Lisa på lördag, hon är juh I Jkpg, så är juh bud på att åka och träffa henne och ta en fika och sitta och tjata lite, vi har börjat prata rätt mycket det senaste, mycket skojj=)
Tycker om henne!

Jaha, annars är det mycket tankar i mitt stackars lilla huvud just nu..
men vet inte vad jag ska göra åt det, hoppas det löser sig någon gång i framtiden iaf!

Nehe..ska inte skriva mer nu, men ha de fint!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0