Beslutsångest!

Ja jag har sådan feting beslutsångest!!
Vet inte om jag ska va hemma ikväll och festa med Daniel och hans kompisar eller om jag ska åka till Jönköping och festa med min syster och hennes kompisar!
Det är roligt å festa med bara killar, men hos min syster är en kompis som jag inte träffat på typ 2 år! Så skulle va grymt kul att träffa henne.
Men alla där är äldre än mig, å de är inte garanterat att jag kan komma in på krogen med dom..å de skulle juh va lite surt isf..
åhh de finns lika mycket fördelar och nackdelar med båda grejerna!

Kan inte nån bara ge mig ett svar!?!?!

Och förresten, är det nån som har några bra "Drinkinggames"?

Ha de!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0