Ränt runt i hela stan

Todeloo!
Ja nu är jag hemkommen från att ha varit i hela Sävsjö, okej det är inte så stort men ändå:P
Först åkte jag å handlade på Netto, men som vanligt så har de inte allt man behöver, så fick komplettera på Ica och så var ja på lantmännen och köpte blommor, sedan systemet..
Och nu är jag äntligen hemma, har känt som ja vart på väg å svimma ett antal gånger..
Fått svettningar som bara den, inte bra att va förkyld och inte ätit nån frukost innan man ger sig ut på äventyr..
Ja fick en liten svettningsattack när ja står i kassan på systemet, hon kollade lite misstänksamt på mig eftersom min röst inte är den bästa med så tyckte hon väl att ja såg nervös ut, men hon frågade inte om leg ändå..haha konstigt!

Nu ska ja snart fortsätta med dagen, kände att ja va tvungen att sätta mig ner en stund, ska göra tre-rättersmiddag idag, måste baka fast jag gjorde det igår, är mindre än halva kladdkakan kvar, jag smakade en bit idag, så hade Daniel tatt med sig en stooor bit till jobbet idag, kul att bjuda på den kakan då, NOT!
Så få väl ställa mig å baka, fast ja orkar inte, så jag skiter nog i de, de får klara sig med jordgubbar och mjölk..jäpp så får det bli!
Kanske borde äta någon frukost, diska, börja med maten..duscha, jag längtar efter att få duscha, känner mig såå äcklig just nu!

Jäpp så är det, imon blir det lite god mat och sånt ute i Vallsjö på kvällen, trevligt=)
Pusssåkram!

Kommentarer
Postat av: Jennie Andersson

Jag får ALLTID visa leg :(

2008-06-19 @ 17:25:27
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0