Vill härifrån

Ja jag vill härifrån, ett par dag, ett par veckor, för alltid..
Jag vill bort från mitt liv, jag vill bort från Tokarp, jag vill bort från allt helt enkelt.
Jag vill ha ett nytt liv, glömma och gå vidare, starta om på nytt igen.
Men det verkar inte funka så lätt..eller?

Jag vill träffa min katt, jag vill träffa Daniel.

Jag vill vara glad och lycklig, men det går inte här, det finns bara en person i hela världen
som kan göra mig lycklig, men eftersom den personen inte vill göra mig lycklig så är det svårt.
Jag önskar att allt vore så mycket lättare, att allt är lika lätt som att sitta och knappra på
dessa tangenter, men det är det juh inte.

Jag behöver kärlek, jag behöver ömhet och närhet.
Nån som vill ge mig det?

Jag saknar,
jag saknar er så oerhört mycket,
tiden läker inga sår, det blir bara värre med tiden.

Jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0