I´m so lonley

I have nobody to call my own..

nee så är det, och hur ska jag leva med det?
17 dagar, har inte kommit över dig än, tänker så mycket på dig hela tiden, hur fan ska jag kunna gå vidare?
Vill bara höra nånting från dig så jag vet att du mår bra, sen behöver jag mina glasögon, och jag vill veta hur min katt mår!?


Pratade med en jobbarkompis innan, eller fd jobbarkompis som jag hade i Sävsjö, hon sa att hon saknade mig mycket och att det skulle bli tråkigt på jobbet utan mig:( så söt är hon.
hon är liksom 18 år äldre än mig, men hon är en riktigt bra kompis ändå..
Vi pratade även om att jag kunde flytta tillbaka till Sävsjö, vilket jag funderar på att göra, för då kan jag få ha min älskade katt hos mig, saknar honom så fruktansvärt mycket!

Jag älskar Sävsjö, jag trodde inte att jag trivdes så mycket när jag bodde där, men nu när jag har mist det så saknar jag det så mycket.
Hela mitt liv låg framför mig i Sävsjö, hoppas att jag en dag återvänder dit och förverkligar dom!

Tuffs min älskade katt, vill träffa dig nu!

Ensamt ensamt ensamt..har vart ensam precis hela dan, med mina tankar och tårar och lars winnerbäck och melissa horn typ..deras låt dom jag hade dig förut är helt jäkla underbar.
Inte en enda har hört av sig till mig på hela dan, det är typ aldrig nån som hör av sig till mig, och det svider så mycket
Jag vet att jag oxå är sämst på att höra av mig, men ibland vill jag bara höra nått från er, vad som helst, fråga hur jag mår, vad jag gör eller vad som, ett litet sms är väl inte så svårt att skicka?

Är så många jag vill prata med, så många jag vill träffa, en som jag vill somna hos..
fan vad jag drömmer om ett bra liv.

Jag ska sova och imon ska allt vara som vanligt, allt ska vara bra igen, jag ska inte leva i denna mardröm som jag lever i idag. Nej nu ska allt bli bra, snälla...



jag vet, det är bara önsketänkande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0