En enorm tomhet

Hej!
Just nu är de en enorm tomhet inom mig.
Daniel var precis här och lämnade de sista grejerna, han tog med sig Tuffs så jag fick kela lite med honom, och daniel åkte iväg en sväng till ikea och nu har då kommit och hämtat Tuffs igen. Det är så tomt.
Jag älskar verkligen Daniel så otroligt mycket, han är mitt allt, och jag har sagt det till honom och han sa att han visste det. han sa att det inte var lätt för honom heller, men han ville ändå inte försöka nu fast han har känslor kvar för mig.
Jag är så ledsen, men vi pratade iaf. Jag fick säga det jag ville, och jag fick höra saker som jag ville oxå, skönt på så sätt, men jag saknar honom så otroligt mycket.
Som sagt, han är mitt allt och jag älskar honom så fruktansvärt mycket.

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem.
Sen kanske Fien kommer oxå, skulle vara så otroligt skönt om hon kom, även fast jag förmodligen mest kommer gråta, men det får hon tåla.
Hon är nämligen den bästa kompisen man kan ha, hon ställer upp så otroligt mycket för mig, hon finns alltid för mig, när som helst var som helst.
Du är min bästa kompis, och det kommer du alltid vara, TACK!

Pratade lite med Peter igår, du är oxå en underbar vän, dina ord värmde så mycket.

Systeryster och Linus, ni är mina favoriter!

Jaha, så här sitter jag, helt tom och vet inte vad jag ska säga eller göra.
Önskar att allt var som i filmernas värld, att han skulle komma tillbaka till mig hit och ta mig i sin famn och säga förlåt och kyssa mig och allt skulle bli jättebra, men nee vi lever inte i filmernas värld, tyvärr!
Vi lever i den bittra sanningen..fan oxå!
Önskar att jag skulle vakna upp ur den här mardrömmen snart, jag önskar inte ens min värsta fiende något sådant här, för det gör alldeles för ont.

Min älskade Tuffs, min älskade katt, jag saknar dig oxå redan, va så mysigt att ha dig här igen, men jag kan inte ta hand om dig här, bussarna är för stora och farliga och skogen ligger alldeles för nära för att du ska springa bort i den.
Men nu kanske du flyttar till Vallsjö, de kommer ta hand om dig där, om inte din husse hinner så är det det bästa för dig, och jag kommer att komma och hälsa på dig så ofta jag kan.

Jag ska inte skriva mer nu, för det känns som det bara blir massa tomt prat. jag vet inte vad jag ska ta mig till, men det löser sig nog.
Daniel, jag älskar dig!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kanske inte en tröst för dig nu, men jag har gått igenom samma helvete och efter regn kommer solsken, även om det tar tid. Man glömmer aldrig sin första stora kärlek, på gott och ont, men man kan välja att ha kvar personer i sitt liv, även om ni inte kan umgås just nu.



Massa kramar till dig, love you!

2008-07-24 @ 01:51:28
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0