Det blev inte bättre

Snarare tvärtom..
Jag menar, igår skrev jag att jag skulle sova och idag skulle allt va bra igen, men det blev precis tvärtom..så dåligt som jag mår nu, fy fan alltså!

Jag vaknade vid 8.40, ville åka till sävsjö för att träffa Tuffs å hämta mina glasögon, men gick inte eftersom de verken gick bussar eller tåg och jag kunde inte låna bilen..
så hepp skitsamma, surt som fan..
åkte iväg med mamma å pappa å handlade lite å så..kom hem, satte mig lite här för att kolla lite och päronen började städa bilen, så öppnar de sopskåpet, och där ligger mitt balfoto och mina glasögon..han har alltså vart här med det utan att säga nått..fy fan, jag har gråtit floder, så gör man inte, man säger till om sådana saker speciellt när jag har frågat om det..

jag vill verkligen glömma honom å gå vidare, men det är så jäkla svårt..
jag vet att han har glömt mig och gått vidare med sitt liv, förmodligen redan hittat nån annan oxå..
han lovade att höra av sig snart, för 8 dagar sen och han har fortfarande inte hört av sig, han lovade mig..
varför gör han så?
varför vill han såra mig om och om igen, utan att säga vad jag har gjort honom för hemskt eftersom han gör så hela tiden?
Nån som vet?

Mamma säger att han säkert ha det lika jobbigt som mig och är ledsen å så..men det tror jag inte ett skvatt på, han är så glad för att slippa mig..
han har gjort om lägenheten, eller gjort sådana saker som jag har velat göra i lägenheten men som inte han ha velat, men nu har han gjort de sakerna, det svider så mycket.

Jag älskar honom så otroligt mycket, jag kan inte gå vidare så som han har gjort..
och dessutom så saknar jag min katt så fruktansvärt mycket å vill bara åka dit och hämta hem honom.

Ha ett jävla bra liv, för mitt slutar fan snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0