Det är över

FAN JÄVLA HELVETE!!!
Han har lämnat mig, jag vill inte jag vill inte jag vill inte!
Det var nära i måndags men vi ordnade upp det, igår åkte vi till jönköping och jag är kvar här, daniel bara drog idag på förmiddagen utan att säga ett ord, eller okej han sa "jag älskar dig men det går inte"
Han kom vid kvart över fyra och lämnade mina saker, han och fredrik..det är verkligen hur mycket kassar som helst.
så gott folk, jag är hemma i jönköping igen, jag har alltid sagt att jag vll bo i jönköping, men inte såhär.
Jag älskar Daniel så jävla mycket, jag vill bo med honom, jag vill leva med honom, visst vi har haft en massa bråk, men vi skulle juh äntligen få hjälp, vi skulle juh gå till en kurator på måndag och ta ett steg som skulle hjälpa oss..
men nu skiter han bara iallt, hur fan kan han säga att han älskar mig, hur ska jag nånsin kunna tro på att han någonsin älskat mig när han gör såhär?

Jag är så jäkla ledsen, så mycket som jag gråtit de senaste dagarna, så mycket som jag har gråtit idag har jag inte gråtit i hela mitt liv!! fanfanfan!!!
allt känns bara så tomt, jag trodde verkligen allt skulle bli ba, det kändes bätre redan igår, men fan oxå vad jag kunde ha fel.
Hur kunde jag va så jävla dum att tro på honom? hur kunde jag va så dum att tro att han skulle hjälpa mig med mitt liv som han lovade, man håller fan sånt man lovar, men inte han!
Jag hatar honom för det, men jag älskar honom så det gör ont i hela mig..jag ville inte se honom åka innan, jag ville inte se alla mina grejer plockas in här hemma hos mamma å pappa.
Jag älskar min mamma å pappa, och min underbara syster, ni har vart et otroligt stöd de senaste dagarna!


Varför var han tvungen att lämna mig??
Jag vill inte vara här, okej jag kan vara här om vi fortfarande skulle vara tillsammans, ha lite distans ett tag så vi skulle kunna göra de där grejerna vi vill göra som inte den andra vill göra, daniel skulle kunna ha mikael och fredrik hemma hos sig varje dag, och jag kanske kan få träffa mina kompisar..precis som de skulle hjälpa för att jag bor här nu:/
och jag vet inte vad jag ska göra, det finns inget annat jag vill göra än att bo med daniel.
Men han har gett upp oss, han ger up oss när jag trodde på oss som mest, att vi faktiskt skulle klara det denna gången, men helvete heller!

SNÄLLA DANIEL KOM TILBAKA!!

Jag har sagt upp mig på jobbet med omedelbar verkan..det blev för mycket, jag trivdes verkligen inte där.
så det skulle oxå ge oss en chans att tillbringa mer tid med varandra, men han vill inte, kan jag någonsin förstå och acceptera detta?
Förmodligen inte, jag kommer aldrig kunna älska någon så som jag älskar honom, men jag vet att han är för bra för mig, det var för bra för att vara sant att jag skulle få träffa honom och vara tillsammans med honom.
Han vill hålla kontakten och låta allt lägga sig, men jag klarar inte av det. han tror att det kan göra att vi kanske hittar tillbaka till varandra någon dag, men jag tror inte ett skit på det, han kommer bara ta mer och mer avstånd från mig, för han kommer aldrig våga ta chansen, han kommer aldrig att börja älska mig igen.

Men jag kommer aldrig sluta att älska honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0