14 juli

Hej!
Idag är det den 14 juli, 5 dagar sen han lämnade mig:/
Det var en vecka sen allt började skita sig idag, men det blev bra igen och vi skulle försöka, han som lovade mig att vi skulle försöka igen, men det sket sig så otroligt mycket..
vad var det som gick snett?
Vad gjorde jag för fel?

Jag saknar honom så otroligt mycket, tänker på honom hela  tiden..
Igår var jag även och lämnade hem Tuffs i Sävsjö, så nu har jag inte honom heller, saknar honom så otroligt mycket!!
MIn älskade katt, jag har inte kvar något..
Mina drömmar fanns i Sävsjö, jag skulle öppna Café, ett ställe för ungdomar, eftersom de inte finns nått för ungdomar, och jag skulle juh öppna café ute i Vallsjö, på bondgården..men nee de går inte nu.
Jag saknar allt, alla mina planer, vår framtid och våra planer..
Allt gick i kras, på mindre än en sekund.

Han säger ingenting, han vill prata med mig när allt har lugnat sig..men det har gått 5 dagar nu, hur lång tid måste de ta innan de har lagt sig då?
Han kan väl tänka på att det är jobbigt för mig, för den som älskar honom mest på denna jord, det var han som ville hålla kontakten med mig, men han pratar inte med mig.
Och jag vill prata med honom om hur vi ska göra med allt, om vi ändå skulle skiljts som kompisar så skulle allt vart så mycket lättare.

Jag försöker verkligen vaa glad och trevlig mot mamma å pappa eftersom de är så snälla som låter mig bo här, men jag misslyckas totalt verkar det som..likaså mot min syster, men jag och hon är olika, hon vill hitta på grejer och kan gå vidare på ett annat sätt, jag försöker, och klarar det en stund, men sen mår jag bara så dåligt.

Jag vill hem till min katt och till den jag älskar mest, varför säger han att han älskar mig om han inte vill vara med mig?
Gör man inte allt för den man älskar?

Kommentarer
Postat av: syster

om du bara visste vilken falsk fasad ja har, om du bara visste hur jag mår på kvällen..om någon bara visste...men van å klara all sj..

2008-07-14 @ 17:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0