1 år och 5 månader

Idag var det 1 år och 5 månader sen jag och Daniel blev tillsammans, men jag har honom inte längre:(
Jag önskar att jag oxå kunde gå vidare och glömma, precis som han har gjort.

Onsdag-torsdag så var jag och mamma och pappa i Göteborg, skönt att komma ifrån lite även fast det har varit tungt samtidigt, men mest skönt.
På onsdagen så kom vi till Gbg typ vid 16 och checkade in på Hotell Novotel, bilder kommer nångång på bilddagboken..
Och sen gick vi ut och gick längs med hamnen, jag fotade lite, vi satte oss på ett jättemysigt café i solen och bara njöt och åt glass=)
Sedan på kvällen åkte vi in till stan för att äta mat, hamnade på en kinaresturang, det var gott, jag åt Grillade kycklingspett md ris och currysås, gott:)
Sedan åkte vi och köpte lite godis och sen hade vi myskväll på hotellet. Jag sov väldigt oroligt den natten.
Igår så checkade vi ut vid tio-halv elva nångång, åkte iväg till askim och badade och solade i 4 timmar, jag brände mig i ansiktet, jag brukar aldrig få färg i ansiktet, men nu har jag istället bränt mig..ser ut som en kokt kräfta!
Undra om jag smakar lika gott:/ hmm..
Efter vi vart där i knappt 4 timmar så åkte vi in till stan för lite shopping, hittade dock bara ett tubtop linne, på rea så de var inte så dyrt, ett grått lite mystyg över det..
Sedan åkte vi ut till Hisingen, jag började må dåligt, allt bara kom över mig igen..
Åkte och köpte en blomma, sen käkade vi pizza vilket var väldigt gott eftersom vi knappt ätit nått på hela dan.
Sedan åkte vi ut till kyrkogården och satte blomman hos min faster Mona, du är saknad!
Jag grät och grät, hatar att jag ska va så känslig.
Sedan åkte vi till min farbror och fikade lite och pratade en stund, mysigt!
Sedan åkte vi hem, så klockan 23 igår kväll så var vi hemma och jag gick och la mig med en gång och somnade rätt fort för en gångs skull, skönt!

Idag ska jag iväg med Fia, hennes bror och morfar och bada, vart vet jag inte, det fick de bestämma, så de kommer nog snart och hämtar mig hoppas jag.
Imon blir det nog lite party party, ska bli kul att träffa alla flickor igen.

Annars mår jag sådär, är rätt ledsen hela tiden, jag vill bara kunna gå vidare och glömma allt, men hur fan ska jag nånsin kunna göra det?
Nån som har några tips?

Nehe, nu ska jag sluta att skriva..men vi höres!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0