Jobb och träning

Jaha idag är det onsdag, har inte jobbat sen i fredags, så var lite seg idag när jag skulle upp, men fick skjuts till jobbet av Daniel som skulle iväg på skogsröjjaräventyr;)
Skönt att slippa att gå i regnet!
Men nu är jag hemma, börjar igen vid 16.15, och innan dess ska jag träna och laga mat och käka såklart, tror de lutar mot att de blir pannkakor idag:P
Jag har iaf precis ätit frukost och de va gott, köpte frallor på vägen hem, mums=)

Ska snart iväg och träna då, trevligt värre..inte tränat sen förra onsdagen så verkligen dags att ta tag i det idag!

I måndags hade jag och Daniel ett årsdag, så grattis till oss=)
Igår åkte vi iväg till Danmark, Helsingör, fast där var vi inte så mycket, utan vi åkte runt rätt mycket, hamnade i en stad som heter Hilleröd, mycket trevlig liten mysig stad, käkade god mat och sedan köpte jag TVÅ PAR SKOJR:O Hör och häpna..jag hittade skor, vi skulle bara gå in och kolla ifall om dom skulle kunna ha några skor till mig, så hittade jag ett par, så hittade ja dom i strl 42, så kollade jag vidare och så visade det sig att de hade alla möjliga olika skor i strl 42, så gissa att jag var i himmelriket, så nu har jag äntligen ny dojjor så jag kanske inte blir så blöt om fötterna, riktigt snygga måste jag säga att de var plus att jag köpte lite lägre stövlar=) mm me like..!!

Jaha, har tatt mig mod till och ringde vårdcentralen idag, har gått och dratts med ett problem rätt länge nu, så ska dit torsdag den 13 mars, nån som vill följa med och hålla handen!?

Nehe, nu ska jag väl försöka komma iväg då;)
Men ha de så fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0