Trevlig eftermiddag

Hej!
Idag har jag vart å fikat med Isa på wasa, underbart gott som alltid, tog mig en salami-brie bagel och en chokladboll, så himla gott  så de finns inte ord för de!
Vi satt där i typ 2½ timme, haha..men har suttit å planerat en massa, hihihihi så kul, kommer att bli så bra=)

Har ont i halsen idag, inte kul alls..orkar inte bli sjuk igen, så snälla låt det gå över, NU!
Mycket att se fram emot..
Imon kanske de blir Ullared, få se, annars blir de nog Växjö, haha! Shoppas ska det göras i vilket fall som helst,
idag har jag köpt min först julklapp för övrigt, trevligt värre!=)


Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, tack för den!

2008-12-08 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0