Imon bär det av=)

Imon bär det av mot Uddevalla och vidare mot Färgelanda och till Peters nya lya, ska bli grymt skönt att komma härifrån ett par dagar:P
Är ledig nu i nästan en vecka, 6 dar tror ja de blir, SKÖNT!
På onsdag är det nyårsafton, GALET! Kan inte förstå vart detta år har försvunnit nånstans, ja menar jag har snart bott hemma i 6 månader:O va fan hände..ja som bara skulle stanna ett tag för ja skulle juh vidare i livet..men gick visst inte så bra med det..
men vem vet, 2009 kanske blir mitt år.

Jag brukar juh göra en nyårskrönika, men blir nog ingen i år, kanske gör en när jag kommer hem nästa år:P

Har jobbat idag, gick suveränt, efter jobbet så gick jag ner till stan och köpte mig lite smink och sådär, och sen vidare till wasa för att fika med tjejerna! var mycket trevligt.
Kommit på en likhet mellan en kille och en tv-boxer, titta på min bilddagbok om du undrar vad jag menar, heter samma sak där som här:P fast inte blogg.se då:P haha.. va roligt va:P not

Måste gå och packa nu, har sagt till mig själv hur länge som helst nu att jag måste göra det, men jag kommer visst inte iväg:P haha..
jag är värdelös på att packa, nån som har några packningstips?
GE MIG PACKNINGSTIPS!! Det är en order, som är till för att följas!

Nehe, ska väl ta tag i de där nu då och gå å sova sen=)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag måste få lite av bilder på nyår av dig :)

2009-01-02 @ 12:57:08
URL: http://sarastavaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0