God natt

Ja nu är det hög tid för mig att gå å lägga mig!
Förkylningen sitter fortfarande i, usch de är så träligt!
Satt och läste bok för Linus innan, å fy fasiken va jobbigt de är att läsa, man blir precis igenkorkad i näsan och svalget typ, jobbish!

Ska jobba imon, fy fan..ska börja klockan 9 och sluta 20.30, okej de blir väl bussen som går 20.23 hem som vanligt:P
Men ändå..men jag har nog en längre rast mitt på dan, hoppas den är så pass lång så man kan åka hem en sväng och ta de lite lugnt, och bara komma ifrån!
Men då kommer de va segt att gå tillbaka igen..men de löser sig nog!

Sen är ja iaf ledig i 4 dagar innan jag ska jobba 4 dagar i sträck, puuuuh!
Jobba hela julhelgen, lite träligt, men väääldigt goa pengar! Och sen ska jag ha en välförtjänt minisemester uppe i Färgelanda från den 30 december till den 2 januari, fy fasiken va kul de ska bli!

Nehe, nu ska ja gå å sova som sagt, ha de så bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0