Packat

Haha, jag började packa idag på förmiddagen, eller packade väl de mesta vill säga..
Men nu tittade jag igenom grejerna igen, har plockat bort sådär två linnen, en tröja, en kjol, ett par skor, ett par leggings..haha!
Och jag tror jag skulle kunna plocka bort fler grejer egentligen, men vill ändå ha lite valmöjlighet när vi är där nere!
Hatar alla de där tunga grejerna som schampo, tvål, solskyddsfaktor å de ni vet..suck!

Har vart med Sandra idag=)
Rooligt!
Vi va och fikade på Wasa, satt nog där i närmare två timmar..haha!
Tog en sväng på a6, och sen åkte vi hem..roligt att va me den flickan!

Vi får juh våran biljett via internet, som man bara skriver ut, känns så oseriöst, det värsta är att texten är så grymt liten på biljetten, menmen, det kan inte jag hjälpa juh!
Måste se om det är några mer papper man måste ta med sig:/ gillar inte att ha hand om biljetterna!
Passet är framme, pengarna är växlade..Nu väntar en vecka med sol och bad och goda drinkar=)

Kommer självklart sakna min underbara kisse Tuffs!
Och Fien, och Sandra och många andra! Men ska bli så skönt att komma iväg!
Vi ska ta tåget till Växjö imon, kan juh bli spännande! haha!

Nehe, nu få ni ha de så bra, hörs om en vecka om jag inte skriver en sväng imon!
Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0