Nervös!

Okej jag erkänner, jag är nervös som faen!
Har liksom ingen ro i kroppen just nu, måste gå å lägga mig, men kommer nog inte kunna somna..
Få nog gå upp och sno en bok av mamma, läste juh ut min bok igår, den var bra!!
"Små citroner gula" som sagt, läs den!!
Pratade med en sötkompis idag på msn, hihi, du gjorde mig glad, du gjorde min dag=)
I think I´m gonna miss you!

Fick lite mindre panik innan när ja satt och kollade tåg och flygbussar, det visade sig att den flygbussen vi skulle kunna ta skulle va på flygplatsen 17.15 och vår incheckning stänger 17.20, kan säga såhär jag ville inte ta den!
Så det får bli taxi inifrån Växjö imon! Aningen dyrare, men vad ska man göra när ingen skjutsar oss och det inte går några bussar??

Menmen..vet inte hur vi kommer hem heller, men det skiter vi i för stunden, haha!
Har inte numret til min gamla jobbarkompis som är bosatt i Växjö, något jobbigt!
Annars kanske man kunde fjäskat lite för honom! om inte han jobbar imon:/

Hahaha min katt är helt cp just nu, busig som sjutton! Usch han är så söt, kommer sakna honom så mycket!
Men han kommer va hemma hos mig när jag kommer hem, åhh va bra=)
Vill aldrig lämna ifrån mig honom, det var så nära att jag var tvungen att göra de igår, usch och fy!
Aldrig! Jag försöker få jobb och egen lägenhet, söker hur mycket jobb som helst, så snart ska det väl förhoppningsvis ge lite utdelning!

Nehe, nu ska jag gå och lägga mig och försöka komma till ro!
Ha de så bra!
Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0