Nee jag vill inte mer

Dagen idag har varit så underbar!
Gick till Sandra idag på förmiddagen, köpte med mig fika så vi fikade först å busade med Diesel såklart (hunden).
Sedan kom Martin hem, så satt och tjatade med honom lite.
Sedan skulle han sova så jag och Sandra åkte ner till Vätterstranden och tog oss ett dopp och solade lite, var bara där i en timme. Sedan åkte vi upp till a6 för jag skulle handla lite go dricka.
Sedan åkte vi till Maxi och handlade lite mat, sååkte vi hem till Sandra igen om lagade pastasallad och åt och då var även Martin med igen=)

Sedan så skjutsade Sandra hem mig, och jag fick gå in till grannen och hämta extra nyckeln eftersom jag hade glömt mina på förmiddan, hemma alltså, jag har nog aldrig glömt nycklarna innan..:/
Sen har jag försökt få tag på någon som vill gå ut med mig, men alla är så tråkiga så blev inget med det..idag heller..

Så vad ska jag göra nu?
Få väl sitta här hemma bara..
Är just nu rätt ledsen, känner jag mig iaf..ingenting att göra..surt när man hade sett fram emot att göra nått..
mamma klagar bara på mormor hela tiden för att hon gör fel saker hela tiden enligt dom, och jag blir så ledsen på att lyssna på de..
Jag saknar min katt nått så oerhört mycket!! Jag vet inte ingenting om honom, vet inte ens om Daniel har hand om honom eller inte, helst av allt skulle jag vilja ha honom här, men Daniel beter sig som han vore 5 år eller nått, för han menar på att för att jag sa en gång att jag inte ville ha honom här, tuffs alltså, så ska jag inte få ha de nu heller fast jag vill.
Men han har själv sagt att han inte kan ta hand om honom, och att han får vara i Vallsjö isf om inte jag vill ha honom. Men då kan jag väl lika väl få ha honom nu om jag vill det? eller?
Det är ändå min katt, det var jag som räddade hans liv, det är jag som tatt hand om honom sen han var liten, det var jag som åkte till veterinären med honom när han skulle kastreras, det är jag som hela tiden tatt hand om honom, han har vart mitt skäl till at orka i Sävsjö, orka alla ensamma stunder, och jag behöver honom lika mycket här, för jag är lika ensam här..

Och oj vad jag tycker synd om mig själv, men jag mår inte bra nu så då få jag göra det!
Jag saknar Daniel, förlåt för att jag säger det, men jag kommer inte att glömma honom, vi har gjort så mycket jag och han.
Jag har det bra på dagarna, men när kvällen kommer så tänker jag så mycket på det och jag mår skit, jag drömmer om honom på nätterna, ibland drömmer jag att han har hittat nån annan och ibland drömmer jag om att allt är bra igen..
Men det kommer aldrig bli så, och han är inte värd mig efter allt han gjort, men jag saknar honom nått så fruktansvärt mycket, och förlåt för att jag gör det.
Jag önskar bara att vi kunde skiljts som vänner så jag kunde ha vetat vad som händer min katt, och det finns saker kvar i lägenheten som jag vill ha..

Jaja..så är det..
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Emmah

Aha okej, men vad skulle ni ha för hotell då? Vi har sagt att vi minst ska ha 4stjärnigt. Men helst 5stjärnigt aldrig nåt lägre. Så det är 5 stjärnigt hotell och utflykten gäller två dagar, dvs 24h resa och övernattning i Kairo och fri entre till allt. Så det är inga pengar egentligen.

2008-08-03 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0