Fika

Idag ska jag iväg och fika med min underbara FIA!!!
Jag saknar dig så mycket, även fast de bara va fyra dar sen vi sågs..eller bara å bara, det är juh en hel evighet!
Få väl se vart vi ska fika någonstans, och vad vi ska hitta på mer för kul..!?
För kul har man alltid med den där flickan!

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, var juh då hos Daniel, det gick väl inte så överdrivet bra, jag tror inte vi va riktigt redo för att träffas än, plus att han var grymt trött, så allt blev bara så fel.
Men jag hoppas att vi kanske en dag blir kompisar..
Tog med mig Tuffs hem iaf, och det är helt underbart att ha honom här:)
Älskar dig min lilla bebiskatt! Det gör vardagen lite lättare och jag mår lite bättre!
Han får inte va ute och springa löst, men vi har köpt koppel till honom, ni vet sådant där man har til hundar, löplina typ på fem meter, så han kan röra sig rätt bra här ute ändå;)
Min lilla ängel!

Har även vart och hälsat på Malin i mullsjö, min lilla Mäl! Träffade även Jenny och Malins katt Elvis, så söt!
Köpte godis på Ryfors, ett måste när man är turist i Mullsjö, haha!
Och sedan kom mamma å pappa å hämtade mig så åkte vi till mormor och fikade lite, höll på att spy, var så mätt efter maten hos Malin och godiset å allt..haha..

Har även varit med min syster och Linus, älskade Linus! Han är världens sötaste unge!
Idag blir de då fika med min Fien=) Myyyys!

Hahaha, drömde så mycket sjuka grejer inatt, men lite kul var det ändå..haha!

När jag vaknade så var ja på gott humör iaf, skickade mess till Fien de första ja gjorde å sa att jag ville festa med henne och alla Ua/fla killar, var så längesen! Och det är så kul, vill göra det precis som förr!!
Saknar er grabbar!

Nehe, nu ska ja nog snart börja fixa mig lite tror jag!
Ha de fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0