3 dagar har gått och 2 dagar kvar

Jomenvist är det så, 3 dagar sen det var Lars Winnerbäck, sitter just nu och lyssnar på Du hade tid, underbart braiga låt!
Och det är 2 dagar kvar tills vi åker till Bulgarien, hoppas verkligen att det blir grymt kul!
Ha vart lite avdankad idag så har känt som ja bara skulle vilja avboka resan, men då skulle ja ångra mig grymt mycket, klart att de kommer bli kul, eller jag hoppas verkligen det!
3 singeltjejer på partyvecka i Bulgarien, kan inte bli så dåligt va?

Bråkade med mamma och pappa igår igen, fy fan jag orkar inte..tillslut gick jag ut och tog ett varv runt tokarp bara för att lugna ner mig, kunde gått längre men jag höll på att frysa ihjäl så..sov med nattlinne, mysyxor och duntofflor på mig hela natten, och vaknade konstigt nog inte av att jag var genomsvett!
Igår så var jag även ute och gick med Sara Ludvigsson, vi gick runt munksjön, var så himla härligt, va jättefint väder.
Sedan åkte jag, mamma, syrran å Linus till Visingsö då vi hade lånat bilen av pappa som fick ta bussen till jobbet, haha!
Men va lite halvdant väder då, skulle sitta ute och öta på öa, men va så jäkla mycket getingar och Linus va livrädd för dom och likaså ja, så blev att vi fick gå in och sätta oss, men pizzan va god, jag åt en HV71!

Idag har ja vart och växlat pengar, annars har ja inte gjort ett skit typ..
Suttit här och sådär..funderat på hur fasiken vi ska ta oss till Växjö på torsdag, tåget är svindyrt, eller inte svindyrt men kostar mer med tåget än om vi skulle ha bil, bara det att vi inte har någon bil:/
Sara har juh bil, men det går nog inte in tre väskor i hennes bil:/ så liite jobbigt läge där minsann!

Nehe, nu ska ja sluta att skriva.
Imon blir de till att träffa Sandra och sedan packa, fika på Wasa imon=) I love it, eller de kommer kanske bli mat för min skull för vi ska träffas vid halv ett:P intressant va?

Ska lägga mig tidigt ikväll och läsa ut min bok "Små citroner gula" va bara de att de va mamma som lånade den av mormor i söndas, men hon har inte fått chans att läsa den än.
Boken är skitbra, man kan nästan tro att den handlar om mig, jag känner igen mig så himla väl i den..

Nähä, dags att sluta som sagt..
Tänker på en viss person..varför? Du är söt:$

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0