Turkiet!

Haha, krångligt värre med den där resan.
Vart juh meningen att jag och Fien skulle åka, men sedan bestämdes de att hela Fiens familj skulle med plus mormor och hennes kille Lasse skulle med oxå!
Så idag är resan bokad, så vi åker typ en vecka tidigare, alltså den 22 istället för den 28.
Ska bli otroligt roligt tycker jag=)

Skulle lekt med Fien idag, men så blev det inte, utan vi ska förhoppningsvis leka på fredag, HOPPAS!!!
Och på fredagkväll så ska jag å sara ludvigsson kolla på hockeyn, eventuellt på O'learys! eller nått likanade ställe, trevligt trevligt=) Hur längesen som helst jag träffade den jäntan, tror det var innan nyår tom:O shit!

Jaha jaja..
Idag har jag vart ledig, så ha vart å tränat, handlat och ätit en sallad.
Ska göra fruktsallad sen ikväll med, gott=)
Och liiite glass till får jag ta, men bara lite!

För jag ska gå ner minst 8 kg! Så är det!
Jag kommer inte hinna gå ner allt tills vi åker, men jag vill hinna gå ner några kg innan vi åker iaf=)
Så man inte ser ut som en jättevalross mot familjen smal! Ja de är rätt smala, helt perfekta kroppar har hela den där familjen!
Menmen, sånt är livet!!

Imon är det jobb igen, och träna imon igen!
Imon ska ja köra mest motion, det gjorde jag igår, och idag mest styrka så!
Och så ska jag väl äta sallad, men tar nog en kyckling till imon=)
men måste ändå laga lite extra mat eftersom ja måste göra till Daniel med! Så få väl göra lite ris eller cous cous eller nått sån till han och lite currysås kanske;)
Men det är morgondagens problem!

Funderar lite på att gå och simma någon dag, har hört att de ska va bra både för att gå ner i vikt och bygga upp muskler, fast jag vill juh inte ha så mycket muskler men:P hehe, men ändå!
Det är rätt skönt att simma, men det är bara det att det bara är en 25 meters bassäng här, många vändningar:P hehe!

Neheee..det var väl det jag ville säga!
Men ni få ha det så bra=)
Pusssåkram!

Kommentarer
Postat av: Fiien

famoljen smal, haha. Jag ska säga dig att det är inte alltid kul o va smal heller :(

2008-04-16 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0