Party tonight!

Heej!
Ja ikväll blir de lite party trots allt, så underbart!
Det blir jag, Daniel (efter att han ha vart å firat sin syster), Mikael (sävsjöbo:P) kanske jonas och en kompis till honom som heter Linus, I don't know nu. Och så blir det min underbara Donut Malin, hennes pojkvän och några kompisar till dom, antal okänt! Haha..så aa, de kommer nog bli bra och de kommer kanske vid sju halv åtta nångång, rätt lagom, och få väl se när de andra kommer, sävsjöbon och nässjöborna:P om de kommer vill säga:S

Så nu har vi städat av lite, dammsugit och dammat och sådär, lite fint måste de juh va även fast de kommer bli stökigt ikväll:P
Det lär bli plastmuggar så man slipper lite disk iaf;) skönt det!
Måste iväg och panta lite flaskor och sådär och handla lite chips och godis och lite dricka å sådär, sånt måste man juh oxå ha!
Skruva ihop mina pallar med som jag har köpt för 9 kronor styck på Ikea, mycket bra!

Idag har jag även vart och solat en sväng, 11 minuter, vill juh inte köra för hårt första gången man solar på länge, å sen va de rätt dyrt, kostade 30 spänn för dom 11 minuterna, hemma i jkpg kan man juh sola 20 minuter för 30 kronor..jaja..
Så gick dit och hem, visst det är inte så långt men är juh bättre de än att jag skulle tatt bilen:P haha..

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..måste laga någon middag med sen, men vet inte vad:/ hmm..få bli nått smidigt som hamburgare eller nått..haha, jag orkar verkligen inte laga mat idag:/
Annars så är ja juh ledig fram tills onsdag nu, mycket skönt! Så blir att man åker till Jönköping imon eller på måndag, sånt man märker liksom! Ska iaf träffa Sandra på måndag så! Hon var juh hör i förrgår, det var trevligt att hon ville komma och hälsa på=) så vi gick på "stan" gick och fikade, lagade mat och sådär, det var myspys hela dan, man hade inte precis lust att gå tillbaka till jobbet sen:/ Menmen, få juh träffa henne igen på måndag så=)

Så kan det vara minsann, ska träffa syrran å linus med såklart, och kanske åka och hälsa på mormor, det måste man ibland, ringde till henne igår och hon lät pigg minsann, hon skulle vara kvar över helgen och sen skulle de se vad som händer, kanske får bo på korttidsboende elller nått innan hon kommer hem, min mormor ska inte bo på äldreboende iaf, hon är alldeles för pigg för de! Min söta lilla mormor=)
Och hon verkade bli glad att jag ringde till henne igår=) Nått måste man juh göra när man inte kan hälsa på henne så ofta!

Annars är det inte mycket som händer alltså..
Saknar Fien, önskar att jag får träffa henne snart..hon skulle juh jobba ikväll så hon kunde inte komma:( surt, men en annan gång kanske!

Men vi blir juh som sagt ett litet gäng här ikväll, så det blir trevligt, en väldigt varierande skala av äldre (22+), raggare, yngre och jag och malin:P haha..
Nee jag längtar, vill att klockan ska bli runt 18-18.30 så man kan fixa i ordning sig..men det är långt kvar dit:( blää..kan inte klockan gå lite snabbare!?
Få väl åka och handla och kanske åka och träna så kanske klockan går lite snabbare sen!;)
Måste juh som sagt äta nått med, börjar faktiskt bli lite småhungrig!

Igår gick jag med i facket oxå, där ser man, säga vad man säga vill, men det kan nog vara en trygghet att vara med där och få a-kassa sen, för är juh bara garanterad jobbet till sista april, och sen måste jag söka det om jag vill ha det, och ja jag ska söka det..fast egentligen vill jag väl inte vara kvar där, men jag kan ändå allt där och så, så det är juh en trygghet i sig, om jag får jobbet vill säga, finns juh inga garantier, beror på hur många som söker å vad de som söker har för kompetens och hur mycket LAS-dagar de har och allt sådant där..så aa, jag har nog inte så mycke Las-dagar så jag ligger lite illa till, men å andra sidan så har jag vart där och jag tycker jag kommer bra överrens med de som jobbar där och med vårdtagaren och med hans föräldrar så..så allt kan verkligen hända!

Men det blir inget Norge i maj iaf, utan jag stannar här och försöker jobba så mycket som möjligt och sikta på bartenderutbildning två veckor på mallorca sen i augusti istället, skulle va riktigt najs faktiskt, så om det är nån som vill följa med så säg till, för en så länge är jag själv till att åka, och jag vill inte åka själv, så säg till om du vill följa med, vem du än är!
Det kostar visserligen 14900, men då ingår allt utom mat typ så, och det kan man juh komma billigt undan med om man är några som delar på kostnaderna, om man lagar själv vill säga! Vi får leva på nudlar i två veckor:P haha!
Menmen, så är det med det, säg till om du vill med:)

Nu ska jag nog inte skriva mer, för jag kommer inte på något mer att skriva så:P
Usch jag sitter här och känner mig som ett äckel som luktar solarium och svett, men vill inte duscha  förrens ikväll, intressant va!?:P

Menmen, ha de så underbart bra=)
Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0